Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tar ett tag att komma igång igen..


Inlägget skrevs : 2011-02-07
Klockan : 22:03:53
Träningen gick väl bra! Men vi hade ett bra tempo tyckte jag, ett tag i alla fall. Så som det brukar vara.. Aja hehe. Det går i alla fall framåt! Men för mig så var det lite segt, eftersom jag inte har tränat på hela förra veckan då som sagt så tar det ju ett litet tag innan man "kommer igång" så att säga. Menmen, så är det!

Nu ska jag alldeles straxt stänga av datorn för ikväll. Krypa ner i sängen, åh!
Vi hörs imorgon efter jag har kommit hem från frisören :D
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

kul med frisörbesök :D

2011-02-08 @ 18:29:08
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0