Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Trött på plugget nu!


Inlägget skrevs : 2011-02-16
Klockan : 18:16:31
Hej på er alla söta och rara där ute!
Min onsdag har varit fin som vanligt. :) Fick tillbaka biologiprovet, fick 77/109, typ VG. Känns helt okej! På hemkunskapen idag så gick det inge vidare bra för mig och Knutte... Eller jo att baka brödet som vi skulle göra, men inte sen när det skulle gräddas. För det första så blev det aldrig gyllenbrunt, bara på kanterna. För det andra så smakade det bara salt och äckligt sen när vi tog ut det, så jag vetefasen vad som hände där alltså hehe.. Det måste ha kommit i liite för mycket salt. Menmen, man kan ju inte alltid lyckas! Lovade klassen att jag skulle spotta ut nån utav deras maträtter nästa gång, för jag blev så arg på dom för dom sa bara en massa dumma saker om vårat bröd. :( Hahah, nejdå skojade lite! Men jag blir så less när saker och ting inte funkar, och dessutom så älskar jag det här brödet som vi bakade, så jag hade liksom "höga förväntningar" på det eller hur man nu ska säga det, haha. (a) Aja struntsamma!

Sen jag kom hem vid kvart i fyra så har jag bara pluggat. Och ätit semla! Två matteläxor tills på fredag (fast gör bara en tills denna för hinner nog inte med den andra hihi), prov i engelska på fredag och läxförhör i kemi. Skojigt de här!
Nej nu vill jag ha lov! Bara två dagar kvar.. Kommer bli sååå skönt!
Känner inte ni de också nu.. Att det räcker med skolan och ni vill ha en liten paus nu? Så känner i varje fall jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0