Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Min tisdag


Inlägget skrevs : 2011-02-22
Klockan : 18:34:04
Tja! Min dag har varit finfin. Elvira kom till mig straxt efter tolv. Vi käkade lunch, stack ner till idrottshuset vid ungefär halv ett. Semfinaler skulle precis börjas spelas, så vi kom kanske lite sent dit menmen. Dom var väl duktiga oså. När det var slut så stack vi direkt till gymmet. Började köra på! Blev i drygt 1 timme denna gång. På slutet så körde vi crosstraining i 20-25 min, och då hade vi liksom redan kört allt det andra så man kan ju säga att det gick lite tungt i slutet och man svettades rätt så rejält. Men det är ju bra, då förbränner man ju kalorier! Eller ja, antar man väl att man gör när man gymmar. ;) När vi sen var klara där så blev Elvira hungrig, och det bästa stället hon kunde komma på att äta på efter vi/hon hade tränat, det var på 47:an, ett pizza ställe alltså. Så hon köpte en kycklingtallrik med pommes, medans jag satt och åt sallad. Hähä. Sen när vi kom hem så blev det chillande bara. Musik, gitarrspelande, datorn. Nu har hon åkt hem för en stund sen, och jag har precis ätit. Nu blir det nog att sätta på nån film kanske och ta det lugnt. Hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med träning! :)

2011-02-22 @ 22:27:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: viktoria

Fin blogg!:)

2011-02-23 @ 00:42:06
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0