Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

15:08


Inlägget skrevs : 2011-07-10
Klockan : 15:08:45
Jahapp.. När jag skulle sätta på musik så började det spräcka i högtalarna och låta som fan, är dom sönder nu frågade jag mig själv? Jag har inte en aning, får be mamma kolla på dom sen. Hoppas verkligen inte dom är det, för det var ju inga billiga grejer heller! Plus att jag älskar att lyssna på musik högt i högtalarna. Buhu om dom är det! :( Men vi håller tummarna så hårt vi kan. Nu börjar solen komma fram också, känns som att det är riktigt skönt ute så jag tror faktiskt att jag ska sätta på mig bikinin och gå ut och steka lite. Behöver få färg på min mage speciellt, så det blir väl pressning då! Hehe. Vad har ni för väder hos er ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0