Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Awesome!!


Inlägget skrevs : 2011-07-10
Klockan : 02:57:51
Vilken kväll! Vilken jävla kväll. Bra blev den, mycket bra. Det var jag och Linn som hängde runt. Vi har gjort en massa möjliga saker. Som att.... Nej det håller vi för oss själva! Haha nejdå, vi har bara haft det roligt! :) Sen träffade vi ju på en massa annat folk. Som klasskompisar, vilket var jätteroligt och skoj. Ni är verkligen grymma! Är glad att jag har såna fina vänner. Puss på er och tack för kvällen! ♥

Det var min sammanfattning av kvällen ungefär. Det lät väl bra va? Hehe. Jag kom hem vid 2 ungefär, så alltså för drygt en timme sen. Det som är jobbigt nu är ju att jag är inte trött.. Fast om jag stänger av denna manick och släcker och lägger mig under täcket så kommer jag garanterat somna på direkten. Men jag kanske inte vill..? ;) Nej men vi får se, haha! Somnar gör jag nån gång i alla fall. Hoppas ni också har haft en fin kväll! Vi hörs imorgon då vi får se vad som händer. Slappa hemma tror jag bara. Om inte, träffa Jossis! Men godnatt!



Outfiten under dagen. Men under kvällen fick det bli samma linne, men svarta jeans och jeansjacka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-07-10 @ 11:32:05
Postat av: emma -

- Jag åkte hem tidigare än väntat.. :) <3

2011-07-10 @ 11:32:45
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Linn

Vi skulle gått fram till "ja du vet vilka"! ångrar mig nu i efterhand jue! :( <3

2011-07-10 @ 18:32:18
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0