Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det är så underbart det kan bli


Inlägget skrevs : 2011-07-08
Klockan : 14:29:13
Jag blir så otroligt glad när det går så bra för mig med gitarrspelandet! För nu går det verkligen uppåt som bara den! Åh det är så kul. :) Att kunna spela gitarr är en gåva, men det är nåt som alla kan lära sig. Jag säger bara de, att du missar något om du inte testar på att spela gitarr. Det är helt underbart att bara sitta och spela. Och om man även sjunger så blir det så mycket roligare också, och det gör ju jag. Men själva gitarrspelandet.. Oh så underbart! Jag hoppas på att få visa er något snart. Jag har en inspelningsapparat hemma, så när jag känner mig på hugget så spelar jag in, lovar er! Kul va? :D I höst hoppas jag på att få stå i studio igen och spela in. Då blir det också bättre kvalité o allt. Love it!


Här har ni även en bild på mig när jag sitter och spelar hemma hos Taylor i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0