Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det finns faktiskt inte så mycket att göra, så att..


Inlägget skrevs : 2011-07-07
Klockan : 17:58:25
Senaste
Låt du hörde:
Lyssnar just precis nu på Från och med du - Oskar Linnros.
Film du såg: Eurotrip.
Mat du åt: Kyckling med ris.
Kram: Taylor igår.
Puss: Siyamand.
Känslan: Utmattad (av värmen) och glad.
Resa: Västerås för två helger sen tror jag det var.
Glädje: Musiken och gitarren.
Dröm: Om ni kommer ihåg så berättade jag om den häromdagen.. Läskig!
Person du träffade: Mamma räknas väl, så ja mamma.
Personen du pratade i telefon med: Pappa.
Personen du fick sms av: Lotta.
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig ätit de faktiskt.
Gången du var utomhus: För nån timme sen då mamma och jag var iväg och handlade lite.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Eftersom mina föräldrar inte bor tillsammans och det var förra året som dom flyttade isär, så var det alltså för ungefär 1 år sen. Om man ska tänka "hela" familjen.
Saken du köpte: Det var nog min lilla "avskedspresent" till Taylor igår.

Allmänt
Ska bli skoj:
Med Noradagarna nu i helgen :D
Ska inte bli skoj att: Hmm.. Jag vet inte?
Sparar till: Språkresa!
Pålägg som gäller: Oftast ost och gurka.
Önskar att jag var bättre på: Att lägga mig lite tidigare på kvällarna ibland kanske.. Haha.
Dagens dryck: Lättdrycker med olika smaker.
Vad saknar du: En liten person som jag inte har träffat på snart två veckor..
Tre band/artister: Alltså jag gillar allt, nästan. Jag har inga favoriter just, så jättesvårt att säga!
Vad har du gjort idag: Vaknat, strykit, cyklat, varit på stan, handlat, tvättat, sovit.
Brukar du svära mycket: Ja det blir faktiskt mer och mer, tyvärr.. :/
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar när jag ska till skolan? Halv sju-sju blir det då.
På helgerna: På helger och lov så blir det oftast mellan 10-12.
Vad ska du göra ikväll: Vara hemma bara tror jag.
Hur många timmar sover du per natt: 9-10 nästan jämt
Vem är snyggast i världen: Oj.. De var en svår fråga. Men får nog lov att säga Joel Kinnaman, han ser ju förjävla bra ut i varje fall! Hihi.
Vad är det för veckodag: Torsdag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Oj.. Svår fråga de med. Vad jag kommer ihåg nu så var det nog min semester ner till Falkenberg, för jag älskar att vara där och livet är så jävla bra under den tiden.
Favoritplagg i garderoben just nu: Har en del favoriter!
Längd: 163-164 ungefär.
Vikt: Inget jag tänker säga här. Och jag tycker däremot att är man nöjd med sig själv så är det inga problem, då behöver man inte bry sig om det.
Byter gärna garderob med: Kenza, helt klart!
Byxa eller kjol: Byxa isåntfall. Om det inte är en hög kjol, då kan jag nog sätta på mig de istället.
Senast utlästa bok: Det var förfärligt länge sen jag läste en bok, så jag kommer inte ihåg. Usch, jag som brukar läsa jämt..
Mitt rum kan beskrivas som: Rummet hos pappa: Litet och enkelt. Rummet hos mamma (just nu för flyttar ju om drygt 2 veckor): Väldigt mig och fräscht.
Mig själv med tre ord (just nu): Varm, trött, men glad.
Jag tränar: Innebandy och gym, springer hemma med. Fysen börjar snart, två gånger i veckan. Så kommer nog försöka träna 4 gånger i veckan nu under sommaren. (Nu gör jag det ungefär varje kväll med stryka, men ja inte som ett helt pass så..)
Jag ville bli när jag var liten: Ja ni.. Undra om det var artist (nåt inom musiken) då med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0