Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

:(


Inlägget skrevs : 2011-07-07
Klockan : 00:11:28
Okej, nu vill jag att Anton ska komma hem från sin semester. Nu får han inte vara borta längre. Har fan inte träffat honom på snart två veckor, det är sjukt? Jag saknar honom! Fråga inte nu om det är min pojkvän eller nåt, för det är det inte. Jag träffar en kille som heter Anton bara. Sen får vi se vart det leder och så, men just nu är vi vänner! Men man kan ju sakna han för de, eller hur. Jag vill bara träffa honom nunununu!

Kommentarer
Postat av: michelle

kan inte du lägga upp en bild på anton? ni är säkert jätte söta tilsammans! finns det något pågång emellan er två kanske? ;;) // kram michelle

2011-07-07 @ 13:18:14
Postat av: Julia Fälling

Svar till Michelle; Nej jag tänker inte lägga upp nån bild på honom eftersom vi inte är tillsammans. Och den frågan om det är något mellan oss tänker jag inte svara på, utan om du fortsätter att läsa min blogg och hänger med så kommer du nog märka om det blir något senare eller inte. :) Får man kanske fråga vem du är? Vore roligt att veta om det är nån jag känner :) Kram!

2011-07-07 @ 15:16:45
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0