Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Finns det en liten skådespelerska i mig kanske ?


Inlägget skrevs : 2011-07-18
Klockan : 23:08:40
Jag tänkte lägga upp ett litet videoklipp här på en person som var med i ett program för några dagar sen. Det kanske inte är så jätteroligt, men för mig så betyder det något och jag tänkte berätta för er vad och varför.



Känner ni igen gästen i programmet? Marika Lagercrantz. Hon är skådespelerska, om ni inte visste det. Och vet ni vad? Jag har spelat med henne. Jag har pratat med henne, jag har skrattat med henne, jag har kramat henne. Jag tycker det är jätteballt!! Haha, för hon är ju känd. Jag har spelat teater med ett par kändisar till... Ia Langhammer, hört talas om henne? Hon har spelat i bl.a PIP Larssons och Pistvakt. Många serier på tv också (lägger ut bild på henne). Jag tycker det är ballt! För ja, vad är det.. Två somrar sen tror jag (?) så spelade jag teater ute i Stadra Sommarscen som ligger en bit ifrån där jag bor. Jag spelade där två somrar, men sen orkade jag inte mer. Det var väldigt mycket jobb ska ni veta. Så jag kände väl att jag ville ha mina somrar "ifred" sen om man kan säga så. Men det var grymt kul! En upplevelse. Har ni spelat teater med några kändisar någon gång? Eller på nåt känt ställe? Berätta isåntfall! :)


Ia Langhammer

Kommentarer
Postat av: sanna nilsson

Har du lust kika in på min blogg!:)

Kramar

2011-07-18 @ 23:28:54
URL: http://bysannanilsson.devote.se
Postat av: Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3

Jag vet inte, skulle va mysigt med en film faktiskt ;) dd?

2011-07-18 @ 23:36:15
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: sanna nilsson

tack så jätte mycket verkligen, vill du följa den via bloglovin? :)

har du något tips du skulle vilja se i min blogg?

2011-07-19 @ 00:01:55
URL: http://bysannanilsson.devote.se
Postat av: Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3

Aaha okej :)

2011-07-19 @ 00:07:19
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3

Kul med den där skådespeleri grejen btw :) Jag älskar skådespeleri och film!

2011-07-19 @ 00:12:15
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0