Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hurtbullen Julia


Inlägget skrevs : 2011-07-12
Klockan : 18:27:52
Nu har jag kommit hem till pappa! Det var över två veckor sen jag var här, så nu var det på tiden. Blir nog en mysig och trevlig hemmakväll med pappsen som jag inte har träffat på ja, två veckor! Men nu tänkte jag ge mig ut och springa en runda, så vi hörs senare. Har förhoppningsvis något roligare att komma med då, för detta var väl inte så roligt att läsa kanske hehe. Men inte kan det vara roligt alla gånger! Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Tack Jullan! :*

Vi kan ju ta lite härliga bilder imorgon! :D

2011-07-12 @ 18:57:15
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0