Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I brist på annat


Inlägget skrevs : 2011-07-28
Klockan : 15:34:07

SENASTE:
Dryck: Loka
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Sofie
Sång du lyssnade på: Resten av ditt liv - Timbuktu
Gången du grät: För nån vecka sedan
Personen du kramade: Mamma
Personen du var med minst 2h: Familjen tror jag

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja, fler gånger också
Har någon varit otrogen mot dig: Det tror jag inte..
Varit kär: Ja, det har jag varit. Riktigt kär ungefär 3 gånger
Förlorat någon speciell person: Tyvärr har jag fått uppleva de, ja
Varit deprimerad: Yes
Varit så trött att du somnat sittandes: Hmm.. Tror inte de?

BLANDAT:
Hur många msn-kompisar har du träffat: Nu använder jag knappt msn nåt längre, men när jag gjorde de så nästan alla
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag vaknade upp med min underbara klass. Sen firades jag
Vilken tid vaknade du idag: Vid kvart i nio då jag kände att jag behövde gå på toa, haha
Vad gjorde du igår runt midnatt: Då var jag påväg att somna (riktigt duktig med att lägga mig i bra tid nu!)
Någonting som du längtar till: Imorgon då jag åker iväg på kryssning med min pappa och bror!
Senaste gången du träffade din pappa: För nån timme sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting, det som har hänt har hänt och kan man inte få ogjort
Vad lyssnar du på just nu: Nobody's perfect - Jessie J
Vad gör dig irriterad just nu: Vädret isåntfall
Singel/Upptagen: Singel
Stjärntecken: Jungfru
Hårfärg: Min naturliga är blond, men nu har jag mellanbrun/ljusbrun
Längd: 163 sist jag mätte mig, kan ha växt nån centimeter nu men

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: En liten blanding utav de skulle inte vara så fel
Snygg mage eller snygga armar: Både och ? Hihi
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Inte för känslig, men lite
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Inget

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja (på ett disco)
Varit med någon för att glömma en annan: Nej inte direkt
Krossat någons hjärta: Det vet jag att jag har gjort. Inget man direkt vill
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Kanske inte direkt "dissat", men ignorerat personen har jag
Gillat din killkompis mer än som vän: Nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän samtidigt: Haha faktiskt.. Observera att jag var liten!
Tror du att det är möjligt att vara troget hela livet ut: Absolut!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, mina underbara vänner och musiken
Bär du på en stor hemlighet just nu: Nej
Vad vet inte så många om dig: Kanske.. Att jag verkar vara rätt lugn, men ofta spårar det (fast OKEJ spårar)


Kommentarer
Postat av: Carro!:D

Hihi,så du gillar loka ?:D

jag tycker det inte är gott ;s

2011-07-28 @ 15:53:44
URL: http://liiivetsomcarro.blogg.se/
Postat av: iisaacson

sv; helt okej här med! :)

kram! ♥

2011-07-28 @ 15:56:05
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: Carro!:D

jag gillar inte det,för vatten o kolsyra är inte nå gott alls :p

2011-07-28 @ 16:30:32
URL: http://liiivetsomcarro.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

fin header :)

2011-07-28 @ 16:34:42
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Carro!:D

Ja,det är bra!

annars skulle det nog ine va så bra :p

2011-07-28 @ 16:35:58
URL: http://liiivetsomcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0