Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag gick fram, du tog tag i min hand


Inlägget skrevs : 2011-07-07
Klockan : 23:16:53
Mammi och jag fastnade framför filmen Sommaren med Göran här ikväll. Den filmen kan man väl se hur många gånger som helst, lika bra varje gång! Tycker det är en så härlig sommarfilm. Håller ni inte med? :) I alla fall så har vi sett klart på den nu, så jag ska snart krypa till kojs. Örat är lite bättre, men jag känner mig fortfarande lite hängig.. Inte på topp helt enkelt. Men det kan ju också vara för denna extrema värme som vi har haft idag. Ibland blir det lite jobbigt när det är så varmt faktiskt. Får hoppas att vädret är lite svalare imorgon då jag kommer vara ute ungefär hela dagen och kvällen. Men vi hörs imorgon kompisar! Sov så gott, godnatt!


Saknar min bror som är i Prag på innebandycup och läger. Pappa är även med där, så två delar fattas litegranna!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra fredag :D

2011-07-08 @ 00:36:16
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Annelii ☆ -Anneliswebb.blogg.se

Jag ska nu till Bosnien i 4-5 veckor :)

Men min blogg är FULLLADDAD med tidsinställda inlägg! ;) Så jag hoppas att du kikar in ibland och kollar! ♥

2011-07-08 @ 01:02:13
URL: http://anneliswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0