Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Japan VM-mästare 2011


Inlägget skrevs : 2011-07-17
Klockan : 23:55:03
Inte precis den rubriken jag ville ha nu... Skulle ha bytit ut Japan mot USA. Menmen, så är det. Japan vann på straffar, och dom sköt betydligt bättre straffar än USA gjorde, för USA:s straffar var riktigt jävla dåliga. Så det kanske var rättvist ändå? Just i den delen. Men inte i själva matchen, för då hade USA övertaget så det bara skrek om det! Det var väl dom sista 15-20 minutrarna som Japan började komma in i matchen ungefär. Då trodde man ju att det var försent för dom också, men nej tydligen inte, Japaner är snabba har man ju hört talas om! Så dom blev alltså VM-mästare 2011 i damfotboll. Men Sverige kom ju trea, det får man vara glad för! :)

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Blir nog nån film på datorn eller på tvn som jag sedan somnar till.
Vi hörs imorgon, kram godnatt!

Fortsätt att ställa frågor också! Har fått en del roliga frågor, det kommer bli jättekul att svara på dom sen! Så fortsätt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så din röst skulle vara SÅ värdefull för mig än vad den hade vart för många andra.



Sätt en femma på detta bidrag är du snäll <3

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter man röstat Kommentera bara så fixar jag länken. Passa på idag för sen är det försent. Tack i förväg <3

2011-07-18 @ 00:30:55
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Michaila

Usa var verkligen inte bra på straffar :o

2011-07-18 @ 01:14:39
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Solin

riktigt fin blogg du har!

allt bra? :)

2011-07-18 @ 09:02:38
URL: http://mjws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0