Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lördag och en dag i Örebro


Inlägget skrevs : 2011-07-16
Klockan : 11:27:07
Godmorgon på er! Som jag sa igår så skulle jag ut och springa när jag vaknade, men nej det har det ju inte blivit något av. Pga att jag inte orkade, och för att jag kände att det skulle bli för stressigt eftersom jag måste stryka snart osv. Stress orkar jag inte med så då är det bättre att ta det imorgon t.ex då jag har mer tid. Men jag hade väckning vid 10, men somnade om till kvart i elva ungefär. Nu har jag ätit lite frukost och sitter och kollar på serien Jack på tv. Jag har aldrig sett den förut, men tycker den är sååå söt! Jag blir nästan lite tårögd faktiskt. Det handlar om en kille som heter Jack som föddes med en speciell sjukdom som gör att han ligger fyra steg före alla andra i utvecklingen, om man säger så. Så han går i.. 5-6:an (?), men han ser ut som 40 år ungefär. Och han är så söt! :') Slå på 5:an vettja!
Nej men nu ska jag ta fram strykbrädan och tvätten och börja stryka. Sen blir det bussen vid 13 in till Örebro, så vi hörs ikväll.
Ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: ida

sv: idag ska ja sitta barnvakt och sen ska ja ion till stan o köpa lite saker, sj?? :D

2011-07-16 @ 12:45:19
URL: http://asecrett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0