Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Man ska se det från den ljusa sidan


Inlägget skrevs : 2011-07-11
Klockan : 23:15:37
Man blir ledsen för stunden, men det går över. - Japp det går över. Även detta. Sorgligt att få sanningen i sina händer ibland, men så är det. Och det var bättre nu än om ett tag i alla fall, för då hade jag nog kanske känt något för grabben också. Nu går det mycket neråt för mig när det gäller the love (haha).. Men det måste det väl också göra för att sen kunna gå uppåt? Eller hur. Och vi är ju i tonåren, då är det såhär. Hit och dit. Men det finns hur många killar som helst! Och hur många tjejer som helst för er killar. Man ska inte deppa över någon, för rätt som det är så kommer det in en annan i bilden. Always look on the brightside of life

Nu blir det film för mig! Natti med er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0