Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Noradagarna - fredag


Inlägget skrevs : 2011-07-08
Klockan : 11:32:57
Godmorgon på er! Sovit gott? Hoppas jag ni har gjort. Det har däremot inte jag gjort.. Gick och la mig straxt före tolv, men somnade inte förens halv två. Jag låg på en massa olika sätt, men inget var tydligen bra nog för att kunna sova på. Men sen så somnade jag i vilket fall, var väl bra de! Så lite sömn har jag allt fått, även fast jag vaknade vid ungefär åtta imorse av en åkgräsklippare som lät som ett berg. Då blev jag frustrerad kan jag säga! Men jag var ändå tvungen att gå upp ungefär då, så var väl lika bra att jag blev väckt. Idag är det fredag, det låter bra i mina öron! Ikväll blir det röj och artister på stan. En väldigt storscen är nu uppbyggd mitt på torget, så ikväll drar det igång (har redan gjort det med en Popcorn deltävling för er som vet vad det är!). Ska ut med Linn och Lotta på stan lite före kvällen och kika lite, så får se när de blir. Men runt 15 skulle jag gissa på. :) Och sen ikväll är vi på stan enda fram tills natten, så mig hör ni inte av förens jag antingen har kommit hem eller imorgon.

Jag hoppas ni får en superbra fredag! Ni som bor nära Nora, kom hit vetja :D De blir kul! Hihi.
Nej nu måste jag åka ner med tvätten. Kram på er!


Visst är Nora bra fint?

Kommentarer
Postat av: MAJZAN

sv; Tack Julia, detsamma! :)

kram

2011-07-08 @ 12:28:56
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0