Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Noradagarna - lördag


Inlägget skrevs : 2011-07-09
Klockan : 17:41:52

Dagen och kvällen igår var mycket fin! Mötte upp Lotta och Linn vid 18. Vi väntade på att Utmaningen skulle börja (man springer, cyklar och simmar) så skulle vi kolla på den. Våran klasskamrat Erika skulle nämligen vara med, och sen några vuxna som vi kände. Nästa år kör vi! Det var inte speciellt mycket "drag" på stan under kvällen, men vi hade det i varje fall trevligt. Vilket väl är det viktigaste. :) Framåt 23 så träffade vi några kill-klasskompisar så vi umgicks med dom och även några andra, vilket var skoj! Straxt efter 00 så åkte vi hem. Linn sov över hos mig. Vi somnade vid 01:30 ungefär. Sova behövdes! Det märkte man imorse då vi vaknade vid 11:40.. Men alltid skönt. Vi steg upp, åt frukost och gjorde oss iordning rätt så snabbt. Vid 13 skulle vi vara på stan för att kolla på våra kompisar Emila och Moa som skulle spela och sjunga på scenen. Emilia vann nämligen Luciatalangen som en musiktävling heter på våran skola som är varje jul då. Och då vann man att få uppträda på Noradagarna, vilket då hon gjorde idag. Hon var jätteduktig! Så bra jobbat, vännen! Sen har vi bara strosat runt lite. Tog oss hem vid 15 ungefär för att käka lite och vila. Hon åkte hem till sig för ett tag sen, och jag har nu strykit och ska åka ner med det. Men det gör jag samtidigt som jag ska ner till stan för kvällens roligheter, om en timme. Nej nu ska jag lyssna på lite musik och snart börja kika på vad jag ska ha på mig ikväll, för det har jag inte bestämt än. Jag kanske lägger upp outfit innan jag åker.. Annars gör jag det imorgon. Ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: soosso

DU är så himla fin, skulle döda för att få ditt hår (a)



Hur mår du gumman?ett tag sedan vi hördes nu igen :-(

Pusspuss till dig hjärtat!

2011-07-09 @ 22:18:07
URL: http://egenmin.blogg.se/
Postat av: johannas bby <3

2011-07-11 @ 14:34:11
Postat av: johannas bby <3

fett hår, massor med läppstift utanför läpparna, finnar, fet hy, glasögon, tjocka armar,failat hår, det är ju rött i hårbotten...! det är jobbigt att vara tonåring :/

2011-07-11 @ 14:36:19
Postat av: Anonym

fett hår, massor med läppstift utanför läpparna, finnar, fet hy, glasögon, tjocka armar,failat hår, det är ju rött i hårbotten...! det är jobbigt att vara tonåring :/

2011-07-11 @ 14:36:45
Postat av: Anonym

Kbullen "Johannas bby"

2011-07-11 @ 16:18:09
Postat av: Julia Fälling

Svar till Anonym; Exakt. Vem är du förresten?

2011-07-11 @ 16:26:35
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: Rebecca Kammerland

Ursäkta men wtf? du är fin julia! <3

2011-07-13 @ 01:45:27
URL: http://rebeccakammerland.blogspot.com
Postat av: Bodypalace

schyssta brillor! :D

2011-10-28 @ 19:05:02
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0