Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sliten tjej


Inlägget skrevs : 2011-07-10
Klockan : 21:57:53

Jag just nu.
Jag känner mig väldigt trött och sliten. Vet inte riktigt varför, för har ju inte gjort något speciellt idag. Men kan vara för att jag inte riktigt "fick" sova så länge som jag nog hade behövt idag. Somnade ju ändå rätt så sent inatt så.. Men jag får se till att sova ut riktigt ordentligt imorgon! Och hörni.. Visst är det jobbigt när man ska ha så mycket jämt? Man kan knappt boka in något för det är alltid något som man ska göra, som är tidigare bestämt eller vad man ska säga. Typ som att jag vill åka till Anton.. När jag kan kan inte han, när han kan kan inte jag. Det är så irriterande! Haha. :/ Nej nu ska jag gosa ner mig under en filt framför tvn tror jag. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0