Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Stadshäng, hihi


Inlägget skrevs : 2011-07-23
Klockan : 18:15:28
Ligger just nu i sängen på hotellet. Vi kom fram med tåget vid tolv, då tog vi oss direkt till Lisebergshotellet som vi bor på och checkade in. Sen efter lite vila så gick jag, mamma och Gustav ut på stan. Jättefint väder och varmt! Jag hittade lite saker. Allt som jag skulle ha faktiskt. Ni får bild på de sen när jag har kommit hem! Nu ska vi snart ut och äta med några vänner som vi känner här i Göteborg. Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

sv; ja själv?=)

2011-07-23 @ 18:25:15
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Tack, desamma! :)

2011-07-24 @ 10:22:23
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0