Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Svaren från frågestunden


Inlägget skrevs : 2011-07-18
Klockan : 13:32:16
Vad fick dig till att blogga? - Jag kikade runt på bloggar och tyckte det såg roligt ut, så därför bestämde väl jag mig för att börja blogga. Kul att få skriva av sig även fast det ibland kanske inte är om så speciella saker.
Vad tycker du om mig? - Haha Emma ♥ Du vet nog vad jag tycker om dig hoppas jag, vännen! :)
Vad är du mest nöjd med i ditt liv? - Att jag har så underbara vänner tror jag nog. Utan dom/er skulle jag aldrig klara mig!

Din favorit färg?
- Det är gul och kommer alltid att vara.
Skostorlek? - 38 (nån enstaka gång 39).

Vad tycker du om min blogg?
- Hehe, jag har inte läst din blogg så länge så jag vet inte riktigt. Men jag ska nog allt fortsätta att kika in! :)

Vad är det första du gör när du startar datorn?
- Det är att gå in på internet och spotify.
Kommer du kolla på Idol detta året då det inte kommer vara samma jury som förra året? - Ja men det kommer jag att göra! Även fast det är tråkigt att det inte är samma. :/
Hur mycket använder du Fb? Dvs, hur ofta går du in på Fb per dag? - För det mesta så är jag inloggad hela tiden, även fast jag inte sitter vid datorn. Sen har jag en Iphone också, och på den är man ju alltid inloggad om man inte trycker på logga ut då (men gör man nog inte så ofta, i varje fall inte jag).

Vad lyssnar du allra helst på för musik?
- Alltså det är olika beroende på vad jag är på för humör, väder osv. Men jag tycker mycket om acoustisk musik med fina texter. Men även dunka dunka låtar, haha.
Vad är din högsta dröm i livet? - Att lyckas inom de jag vill och leva ett lyckligt och friskt liv. Och om jag nu ska säga vad jag vill lyckas i så är det väl först och främst musiken.
Om du fick resa vart du ville i världen för en vecka, vart skulle det vara? - Det skulle vara till Malta. Jag har varit där en gång förut och jag blev helt kär i landet. Så helt klart Malta!

Vad skulle du helst välja, att bada med en älg eller dela säng med Ozzy Osbourn?
- Haha, rolig fråga! Men jag skulle nog välja att dela säng med Ozzy Osbourn. Jag skulle bli så jävla rädd om det stod en älg bredvid mig i vattnet så jag hade nog inte vetat vad jag skulle ta mig till då..
Vad använder du dig av för kamera? Vilken färg är den? - Jag använder mig av en Nikon D40 (tror jag att det är?) eller av min Iphone. Båda är svarta!
Vilken årstid är din favorit? - Helt klart sommar!!
Hur skulle du beskriva dig själv som? - En glad, säker och stadig tjej med båda fötterna på jorden. En som vet vad hon vill, och som älskar att få leva livet på sitt sätt. En sprallig typ också! ;)
Gillar du dr pepper? Jag tycker inte den är särskilt god.. - Haha, jag har aldrig smakat Dr. Pepper faktiskt så jag vet inte. Men jag tror nog inte att jag gillar den.
Vad tycker du om alkohol och rökning? - Rökning är usch usch usch! Alkohol tycker jag är okej om man VET hur mycket man dricker och vart gränsen går. Att hamna i en buske och spy är inte något som är så trevligt, då bevisar det bara att man inte riktigt har vetat om vart den där gränsen går. Tycker jag i alla fall.
Tycker du att silvertejp är bra? - Hahaha, jadu.. Det är de väl?
Favoritprogram på tv? - Den frågan kan jag faktiskt inte svara på, för jag har en massa olika. Men jag gillar deckarserier!
"Hat" program på tv? (Alltså nåt du verkligen inte klarar av att se på) - Hmm.. Jag vet faktiskt inte? :o Jag kan kolla på typ Grey's anatomy, men när det blir en massa blod och sånt så byter jag kanal. Är väl typ sånt isåfall?
Har du varit beroende av The sims? - Nej det har jag inte varit. Har spelat de några få gånger, men inte alls många.

Favoritfärg?
- Gul!
Favoritland? - Malta och Sverige såklart, hihi
Favoritgodis? - Lakritz!
Favoritkille? - Haha jadu.. Min katt eller bror får det nog bli då. ;)
Favorittjej? - Alla mina fantastiska tjejkompisar! ♥
Favoritsport? - Innebandy! Guld.

Hur mycket tjänar du på din blogg varje månad ungefär?
- Jag tjänar inga pengar på min blogg, så alltså ingenting. :)

Vad är din dåligaste vana?
- Just nu är det nog att jag somnar sent och vaknar sent så att halva dagen har gått till spillo..
Favoritfilm? - Just nu (hehe) är det Kronjuvelerna och Hur många lingon finns det i världen.
Gillar du tecknade filmer? - Nej det gör jag inte.
Hur länge har du bloggat? - 2 år i November blir det. Så alltså i 1 år och 8 månader nu! (På denna blogg)
Favoritdjur? - Katt! Jag älskar min lilla gosiga Findus. Sorgligt att vi nu förmodligen måste lämna bort honom när vi flyttar.. Fyfan. :(
Går du på innebandy fortfarande? - Japp det gör jag! Dock vet vi inte om vi har något lag till i höst, men spelar innebandy det gör jag. Var nyss iväg på ett innebandyläger. :) Har gått på innebandy i 6 år nu!

Är du en tjej?
- Ja jag är en tjej? Vet inte riktigt om du tycker mitt namn är ett killnamn eller nåt sånt, eller att jag ser ut som en kille.
Jag brukar läsa Julia tidningen, har du gjort den? - Haha, nej den har jag inte gjort!
Har du en kille? Isf vad heter han? Och vem frågade chans? - Nej jag har ingen kille.

Vem är den här Anton?
- Haha, det är en kille som jag träffade "förut". :)
Är det nåt mellan er längre? - Jag vet inte om det var något mellan oss för vi "hann" inte träffas så många gånger, men det är i varje fall inget mellan oss nu. Vi bestämde att bara vara kompisar. Eller "vi".. Han gjorde om man ska vara korrekt!
Hur många gånger i veckan är du ute och springer? - Veckan som var så blev det 3 gånger. Så jag försöker springa 3 gånger i veckan ungefär!
Vet du om vi kommer ha några tränare i höst? - Nej det vet jag inte. Men jag hoppas hoppas på de!! Men fysträningen börjar på tisdag. Det kanske du har sett redan? :)

Vad är du mest nöjd med på din kropp och vad är du minst?
- Det som jag är mest nöjd över är nog rumpan, tuttarna, mina ben och armarna. Det som jag är minst nöjd över.. Kanske mina små händer? Eller mina läppar/min mun som också är väldigt små, haha. Nej men jag vet inte riktigt.. Magen kan man alltid träna till lite fastare, men den är jag fortfarande nöjd över så!
Är du oskuld? - Förut när jag har fått denna fråga så har jag inte velat svara på den här i bloggen, men nu tänkte jag att -varför inte? Spelar väl ingen roll ändå. Så jag svarar; Nej, jag är inte oskuld.

Tack för alla 44 frågor! Mycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0