Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Toppen dag!


Inlägget skrevs : 2011-07-17
Klockan : 00:50:55
Godkväll på er! Eller godkväll, godnatt ska man väl säga kanske men? Aja haha. Jag och Linn har haft en toppen dag inne i Örebro! :) Vi gick runt på Marieberg och kikade i affärer. Hon köpte lite, men jag köpte faktiskt ingenting. Gud så duktig jag är! Hihi. Vi åt kinamat sen, mycket gott! Sedan tog vi bussen tillbaka in till Örebro vid kvart över fem, gick till bion och köpte biljetter och sen gick vi och strosade runt och väntade på att den skulle börja. Och vilken skulle vi se.. Jo, Harry Potter! Den var bra, verkligen värd att se. Jag har inte älskat Harry Potter, men jag tycker att dom är helt okej och är bra. Och denna var nog den bästa, enligt mig, tror jag. Linn var lite osäker i början, men jag fick med henne på de och hon ångrade det inte så! Hähä. Den var ju i 3D också! Grymt de. Sen när den var slut så gick vi till bussen och väntade på att den skulle komma. När vi kom hem så stack vi ut på Noras stora gator nästan på engång för att kika om det fanns några roliga ute. Och vi hittade några sen tillslut.. Några skolkamrater oså. Mycket roliga! Och även konstiga. Men snälla! Haha. Vi kom in vid halv tolv ungefär, och då åkte Linn även hem. Nu ska jag inte göra så mycket, sova kanske snart..? Godnatt med er i varje fall, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; :) allt bra? :)

2011-07-17 @ 04:10:14
URL: http://damnebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0