Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Trevligheter inne i Örebro stad


Inlägget skrevs : 2011-07-03
Klockan : 22:54:15
Tjena! Kom hem med bussen vid 22 ungefär. Drog nämligen in med Elvira till Örebro med kvart i tre bussen för att titta på ÖSK - Elfsborg som det först var planerat. Men sen så när vi kom in dit så började det regna och det var inte alls ett trevligt väder att kolla på fotboll i, så vi sket i det. Vi hade inte köpt biljetter än heller, så det var väl tur de! Så vi gick och satte oss på La Baguette och käkade en varsin kycklingsallad istället. Sen gick vi lite på stan, jag köpte mig två par armband för 30 spänn. Snygga och bra pris = Ett kap helt enkelt! Sen bestämde vi oss för att titta på bio, så då var det bara att vänta på att den skulle börja. Och det tog ju ett tag, så vi hade det lite små tråkigt stundtals.. Lite kyligt var det med shorts också. Menmen, ibland får man stå ut hehe. Vid tjugo över sex började bion i varje fall. Vi skulle se Kronjuvelerna. Och vilken film! Det går verkligen inte att förklara den. Så mycket känslor. Så jäkla bra gjord, så fin. Den hade verkligen allt i sig. Den är ett måste att se! Om nån film så är den verkligen ett måste. Jag grät kan jag säga. Älskar filmen!


Björn Gustafsson har ju en utav rollerna också!

Kommentarer
Postat av: Princess<3

svar; inte mke, sj? :)

2011-07-03 @ 23:31:23
URL: http://Princessie.se
Postat av: Princess<3

svar; japp :P

2011-07-03 @ 23:33:33
URL: http://Princessie.se
Postat av: Sara

Oh gud vad härligt med läger! har varit själv på ett ridläger, rest runt om i sverige :P och bara chillat! :)

2011-07-03 @ 23:37:16
URL: http://powersara.blogg.se/
Postat av: sofia :)

vad härligt det lät! :D kan inte du ha så att du svara dina frågor på bloggen?, skulle vara kul! Jag tror att du skulle få ännu mera läsare av det också, jag kände en tjej som svarade på frågorna öppet i bloggen och hon fick över 50 st mera läsare, grymt!! det är nog det att dom vet att du svarar om dom skriver en fråga, och då har dom massor med frågor helt plötsligt som dom vill ställa! det tycker jag att du ska pröva tjejen! :)

2011-07-07 @ 13:27:08
Postat av: Julia Fälling

Svar till Sofia: Jo men visst, det kan jag testa. :) Jag har tänkt lite på det, men har inte blivit av att jag har gjort så. Men nu när nån kom och sa det till mig också (du alltså), så ja :D

Får vi se när nästa fråga kommer då, men då tar jag den "öppet för alla". :) Kram!

2011-07-07 @ 18:09:12
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0