Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vad ska man säga ? En mogen person.


Inlägget skrevs : 2011-07-11
Klockan : 14:56:22
Postat av: johannas bby <3
fett hår, massor med läppstift utanför läpparna, finnar, fet hy, glasögon, tjocka armar,failat hår, det är ju rött i hårbotten...! det är jobbigt att vara tonåring :/

2011-07-11 @ 14:36:19

Så såg en kommentar ut som jag fick nu idag. Jag tänkte att jag skulle stå till svars mot den här i bloggen öppet så att alla kan få se vad mogen du är som skriver som du gör. :)

För det första kan jag väl börja med att svara på dina små "påhopp".
Jag hade inte fett hår för fem öre på den bilden du kommenterade. Om du nu tyckte att det såg ut som de så visst. Jag vet inte om du såg i syne eller nåt sånt, för det var inte nåt läppstift utanför läpparna. Tror du inte att jag själv är medveten om att jag har finnar? Jag behöver inte bli påmind om det. Alla har finnar nån gång, mer eller mindre. Jag bryr mig inte och störs inte av dom, jag sköter min hy så som man ska göra. Fet hy, nej inte ett dugg fet hy! Men det kanske du har? Ja är det nåt fel med att jag har glasögon? Är man mindre värd då? Vart fan är det du vill komma nånstans? Jag har glasögon för att jag behöver ha glasögon. Tjocka armar, haha skrattretande.... Mitt hår har du redan påpekat så det behöver vi inte ta upp igen. Och vadå, det kanske ska vara rött i hårbotten? HERREGUD!!!!!!! Ge upp förfan. Du har inget att komma med och om du hade det så skulle du ändå inte komma någonstans. Mår du så himla dåligt så du måste sitta och skriva en massa skitsaker till mig för att du ska känna dig bra? Ojoj.. Då är det riktigt synd om dig. Nu har alla mina besökare fått höra dina ord, är du stolt över dig själv nu? Hoppas jag. Ha en bra dag nu vem du nu var/är!

Kommentarer
Postat av: Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg! :)

2011-07-11 @ 16:11:41
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: emma -

Bry dig inte om vad den där personen har skrivit! Och både finnar och fettigt hår är en tonårsgrej, alla tonåringar för det. Även dem som har kommit ur den. Men alla duger som dem är men många som inte inser det. Och om man sitter och skriver så där så är det ju något som "hänger löst" eller vad man ska säga. Antingen är den avundsjuk eller så gillar den att klaga på personer, och visst. Det är upp till dem själva! men låt det inte drabba dig! :)<3

2011-07-11 @ 18:00:56
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Caroline

idioter det finns! Lyssna definitivt inte på vad personen sa! Älskar din blogg och följer dig via bloglovin :D

2011-07-11 @ 20:12:12
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: tilde♥

HAHAHAHAHHH FYFAN DAGENS!

julia du är fin fin fin och ja vet att du int etar åt dig av det där för inte ett dugg stämde.



ha det bra!

2011-07-12 @ 00:26:37
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken patetisk person! Jag hoppas verkligen inte du tar åt dig! För du är jättefin!

2011-07-12 @ 15:26:06
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0