Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vi gör det tillsammans


Inlägget skrevs : 2011-07-21
Klockan : 20:07:04
Kom hem från kvällens träning för ungefär 40 min sen. Blev ett pass på 1 h & 5 min, mycket bra och härligt var det. Tyvärr får man väl säga så var det bara tre st från laget på träning.. Det blir ju mycket roligare om fler kommer. Nästintill hela laget. Sen om man inte kan så är det ju sjävklart så, för det är ju ändå sommarlov nu och så. Men vi vet nog att det finns några som sitter där hemma och inte orkar ta sig dit (eller något liknande). Man kanske känner sig lite slö i början, men när man väl har kommit igång så går det allt lättare och lättare. Sen efteråt känns det ju underbart både i hjärnan och kroppen! Så kom igen nu brudar! För detta kommer bli kanon, låter det som i alla fall. Vi håller tummarna att vi har tränare till hösten, som vill och kommer tro på oss. Men då måste vi även vilja och ha tron, eller hur? :)

Nu sitter jag och lyssnar på hög och bra musik, njuter av livet. Nu fattar ni att det känns bra efter man har haft en väldigt bra träning! Nu lever man! ;) Men jag ska nog ta något att äta nu. Eller vänta på mamma? Hon är nämligen i lägenheten med en vän till henne. Aja.. Om några timmar blir det The Killing på tvn med Joel Kinnaman som en utav huvudpersonerna. Mycket bra! Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi av senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0