Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

When you are around


Inlägget skrevs : 2011-07-20
Klockan : 21:35:30
Hello! Hemkommen från Åsbosjön (som stället heter där vi var) för en drygt 30 min sen. Vi har haft det jättetrevligt! Kört Irländskfylla (om nån vet vad det är? haha).. Man snurrar runt en pinne 10 eller fler varv, sen ska man springa och runda nån slags kon som man har. Det är så jävla kul! Många goda skratt får man vill jag lova. Om ni inte har kört det så gör det! Sen åt vi melon, bullar, sockerkaka m.m. Pratade, tog kort och sånt. Hade det trevligt helt enkelt! :) Nu ska jag nog gå ner och ta något att äta, för jag har inte ätit någon kvällsmat än hehe. Hörs med ett godnatt sen!

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

bara bra, själv? :D

2011-07-20 @ 21:46:54
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0