Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

20:41


Inlägget skrevs : 2011-06-10
Klockan : 20:41:29
Kom hem från Nora Rocken för en stund sen. Fick så jäkla ont i magen så efter jag hade uppträtt så kände jag att jag klarade inte av att vara kvar där längre. Den dagen jag har fått min mens så har jag ont iprincip hela dagen, så. :/ Sången gick väl.. Rätt så bra. Dom sa att det lät bra utåt, vilket är det viktigaste så. Det jag hörde var inte så bra, men ljudet var väl inte det bästa heller så.. Aja, det fick duga för den här gången! Nu sitter jag i soffan och tittar på finalen i Talang 2011. Har inte följt de så bra, men kan vara kul att se finalen ändå. Ska inte göra så mycket mer denna kväll, så det blir väl slapp framför tvn!

Kommentarer
Postat av: Kimmey :)

Förlåt för sent svar!!



Jadå, har ju slutat skolan nu - så har ett skönt sommarlov framför mig :)

Allt bra med dig? :)

2011-06-10 @ 21:53:46
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0