Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

22:25


Inlägget skrevs : 2011-06-16
Klockan : 22:25:13
Var på a-lags match förut ikväll med Linn, Erika och Erikas lilla kusin Miranda. Vilken unge! Sååå söt. 5 år och så mycket spring i benen, herregud haha. :) Men det var kul! Matchen slutade bra också, 4 eller 5-0 till Nora tror jag att det blev. Vilket var toppen! Vi leder serien så det är precis såhär det ska se ut. :D När matchen var slut så gick jag hem på direkten typ. Har ätit lite, annars bara tittat på tv. Som jag gör nu med. Ska göra mig iordning för sängen om en stund och lägga mig och titta på nån film. Vänta på att Anton ska höra av sig så jag vet hur det blir imorgon. Men jag hoppas att vi kan ses! Puss & kram, vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0