Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Borta bra men hemma bäst


Inlägget skrevs : 2011-06-06
Klockan : 14:58:08
Hej på er alla! Nu har jag kommit hem från båtresan med familjen Lindén. Vi har haft det så otroligt bra! Ångrar inte en sekund att jag följde med. Dom här fem dagarna har varit fantastiska. Vädret har varit på våran sida också, kanon! Rabblar upp lite saker vi har gjort. Solat, chillat, gått runt, varit på Grönan, sett Petter & September, shoppat lite i city och åkt båt då såklart. Jag känner faktiskt inte riktigt för att skriva i detalj vad vi har gjort, för det är så himla fint väder ute så jag ska gå ut och svettas lite. Men vi har i varje fall haft det kanon. Är helt kär i båtlivet nu! Ska prata lite med pappa... ;) Haha. Bilder kommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: paulina

härligt :) jo jag har haft det underbart :D älskar vädret.

kram

2011-06-06 @ 20:54:46
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja, imorgon vinner vi! :) Åh vad härligt!

2011-06-06 @ 21:12:51
URL: http://onllyemma.devote.se
Postat av: fridaa :)

sv: okej, va det bra där? :)

jaa jag har haft det bra, idag har det varit strålande sol hela dan, så jag har varit ute hela dan och blivit brun :)

2011-06-06 @ 21:34:33
URL: http://mysweetdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0