Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dags för träning


Inlägget skrevs : 2011-06-17
Klockan : 13:33:17
Hola amigos! Hihi. ;) Sovit gott?! Det har jag. Men det har varit en konstig natt.. Jag somnade lite efter halv två igår, kunde inte sova och var knappt trött. Typiskt. Sen så har jag vaknat flera gånger under natten, så jag tror faktiskt inte att jag har sovit mer än 5 timmar eller nåt. Dock så är jag hyfsat pigg nu, så det är väl bra? Haha. Eftersom att jag vaknade vid lunch tid, så blev det att äta lunch och ingen frukost. Värmde på lite pasta med ostsås, gott! Nu har jag tagit på mig träningskläder och ska snart bege mig ner mot gymet för att köra ett litet pass där. Själv idag blir det, men jag har min musik i lurarna så det får gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0