Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Första riktiga sommarlovsdagen


Inlägget skrevs : 2011-06-13
Klockan : 14:02:28
Sov till halv ett idag, gud så skönt det var! Mitt rum var dock jäkligt varmt när jag vaknade för hade inte haft fönstret öppet under natten, så jag var nästan fast i min säng. Sånt tycker jag är så jäkla äckligt och obehagligt! Klibbar fast sig.. Nej usch, hehe. Gick ner och duschade, satte mig i soffan med lite lunch framför tvn. Nu väntar jag på mina fina flickor Linn och Charlotta som ska komma till mig. :) Vi får se vad vi hittar på. Blir nog att vara ute mestadels utav dagen i alla fall! Hoppas att ni får en fin måndag, vi hörs senare.


Just nu

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men tack så mtk:)

2011-06-13 @ 15:34:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0