Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godmorgon fredag


Inlägget skrevs : 2011-06-10
Klockan : 11:40:21
Godmorgon! Vaknade alldeles nyss. Har haft mensvärk hela morgonen, så har haft lite svårt att sova om man säger så. Men efter att jag fick stoppa i mig mina tabletter så gick det lite bättre. Så nu har jag inte ont längre i varje fall. Nu ska jag käka lite frukost/lunch, sen bara chilla hemma tror jag. Träna lite på låtarna som jag ska sjunga ikväll på en "konsert" som några från Nora har anordnat. Det ska bli riktigt kul faktiskt! Hoppas på mycket folk. :) Så ni i Nora (eller som bor nära), kom till Skolparken kl. 19 ikväll och lyssna på lite skön musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0