Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

HOME


Inlägget skrevs : 2011-06-19
Klockan : 15:45:44
Tjena allihopa! Har kommit hem från Västerås, för ett par timmar sen. Som jag skrev i fredags kväll så skulle jag åka till Anton när jag kom hem, men det blev inte så nu för det krånglade till sig lite och så. Så vi tar det imorgon istället då vi också kan vara hela dagen, blir perfekt!

Tänkte väl berätta lite om hur jag har haft det i helgen nu. Vi kom fram ungefär 11 igår. Gick direkt upp på stan och började kika lite. Det jag hittade var ett par shorts, byx/shortsdress, coverstick och tre par trosor. Skulle även ha kollat på några mer saker, men det hann vi inte med så det tar jag i veckan istället. Men fina köp blev det (kommer upp på bild..). Sen så igår kväll åkte vi till en klubb typ där Per-Håkan's (om ni inte har fattat det än så min mammas kille) ena dotters kille skulle spela med sitt band. Så där var vi från ungefär 18 till 21. Det var mycket trevligt faktiskt! Nytt folk, som alltid är trevligt. Sen fick jag även träffa mina "låtsas systrar" kan man väl säga, Hanna och Gabriella. Det var kul. :) Kändes väl lite små konstigt när man tänkte på att om mamma och Per håller ihop så blir det ju faktiskt mina låtsas systrar? Men man vänjer sig väl vid tanken, som med allt annat! Sen gjorde vi då inte så mycket mer resten av kvällen när vi kom hem sen. Softade vid tvn var väl det enda. Så det är väl ungefär de som jag har haft för mig i helgen. :) Kul har det varit i varje fall! Har ni haft en bra helg då?


Ja ni behöver ju inte kolla på mitt ansiktsuttryck, hehe..
Men där är i varje fall dressen!


Och shortsen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Kammerland

Hej! Vart köpte du den där dressen? den var sjukt snygg! :)<3

2011-07-16 @ 20:40:25
URL: http://rebeccakammerland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0