Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Inte trött än...


Inlägget skrevs : 2011-06-19
Klockan : 23:40:59
För ett år sedan:
Hur gammal var du? 13.
Vilken klass gick du i? Sommarlovet till 8:an.
Vad hade du för hårfärg? Brun-rött.
Hur lång var du? Ungefär 162.
Vem var du kär i? Ingen.
Vad brukade du göra på fritiden? Träna (som att spela innebandy) sjunga och spela gitarr, umgås med vänner.
Vilka umgicks du med? Dom som jag umgås med idag. Mina underbaringar!
Hur såg du ut? Jag såg väl ut som nu, förutom att jag inte hade glasögon.
Var allt bättre då? Nej, det är bättre nu tycker jag!
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej.

Nu:
Hur gammal är du? 14, fyller 15 i Augusti.
Vilken klass går du i? Sommarlovet till 9:an.
Vad har du för hårfärg? Brunt/ljusbrunt.
Hur lång är du? 163.
Har du någon pojk/flickvän? Njae.
Vem är du kär i? Inte kär, men gillar kanske någon!
Vad brukar du göra på fritiden? Det är nog samma som för ett år sen. Lite mer träning nu tror jag dock.
Vilka umgås du med? Har aldrig förändrats, så mina underbaringar!
Hur ser du ut? Brunt hår, blåa ögon, glasögon, lagom lång ?

Har du..
Kysst någon? Ja.
Sovit brevid någon av samma kön? Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja.
Slagit ner någon? Neej.
Ljugit för en bra vän? Hmm.. Hoppas jag inte!?
Svikit någon? Har jag säkert. Isåntfall nog inget jag menade att göra..
Fuskat på prov/läxförhör? Neej.

Vem:
Kramade du senast? Folk igår.
Sov du hos senast? Hos Per-Håkan med mamma.
Kan du lita på till 100%? Mina närmaste vänner. Även kallade dem bästa!
Är den finaste personen som finns? Mina vänner.
Vill du vara med just nu? Hihi.. ;$
Ringde dig senast? Anton.
Skickade ett sms till dig senast? Mamma.
Skickade du ett sms till senast? Anton.

Vad:
Drack du senast? Loka.
Köpte du senast? Bulle tror jag?
Gjorde du igår? Åkte till Västerås. Shoppade, lyssnade på musik & träffade nytt folk.
Vad ska du göra imorgon? Träffa Anton! Sen åka iväg och tälta på kvällen med några goa klasskamrater.
Vill du göra just nu? Dricka, är så sjukt törstig!
Åt du senast? Pommes och fläskfilé till middag.
Är närmast dig som är rosa? Mitt täcke, några ränder är rosa (det är alltså randigt).

Kärlek&förhållanden:
Du är kär nu? Nej.
Du har sårat nån så de börjat gråta? Vet ej om jag sårade den, men har gjort så en börjat gråta ja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta? Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år? Jao. Fast var inte så gammal då.. (a)
Du har haft ett förhållande som varade över två år? Ungefär. Fast var som sagt inte så gammal.

Ärlighet:
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra? Det har jag nog.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Har jag nog med gjort.
Jag har smygit ut utan lov? Inte vad jag kommer ihåg..
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar? Det har jag gjort. När jag var mindre.
Jag har en hemlighet som ingen vet? Hmm.. Vet faktiskt inte?
Jag har fuskat i ett spel? Har jag säkert gjort, haha.
Jag har struntat i ett prov? Neej.

Dåliga tider:
Jag kan inte svälja piller? Knappt.
Jag har tagit mediciner mot depression? Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi? Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? Inte en hel dag.
Jag har vaknat gråtande? Tror det..
Jag har somnat gråtande? Yees.

Döden:
Jag hatar begravningar? Fy! Vem gillar det egentligen?
Jag har sett någon dö? Nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord? Ja.
Någon nära till mig har begått självmord? "Nära", ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0