Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Keep on rocking baby don't stop


Inlägget skrevs : 2011-06-08
Klockan : 08:16:39
Igår kväll så kunde inte jag skriva något, för det åskade hela kvällen nästan inpå natten. Det var helt otroligt, så många blixtrar så det var inte sant alltså. Var det sånt väder hos er med? Fyfan, usch! Så nu vet ni varför jag inte skrev något. I alla fall. Idag har jag fått en liten sovmorgon för behöver inte vara på skolan förens halv nio (eller egentligen nio), men vi ska värma upp innan Multisporten. Och Multisporten är en träningsbana typ som man ska springa på, orientera, paddla och ta sig igenom en hinderbana. Man får välja om man vill vara med i tävlingsklassen eller motionsklassen, och vi ska vara med i tävlingsklassen. Jag, Linn och Lotta. :) Har för mig att det gick rätt bra för oss förra året.. Men vi hoppas på såklart ännu bättre iår! Vi är lite skakis för en bro som man ska ta sig över i början.. Den är lite jobbig, men det går nog bra hehe. Nu ska jag göra mig iordning! Ha en bra dag puss och kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

SV: härlgit:D

2011-06-08 @ 11:08:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: melinda

vill också ha åska ;o hade tänkt åka till gröna lund idag men de ösregnar så.. då vill ja åska också ^_^

2011-06-08 @ 14:47:46
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från MIST

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

2011-06-08 @ 18:05:39
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0