Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lördag 11/6-11


Inlägget skrevs : 2011-06-11
Klockan : 10:38:56
Jag trodde att jag skulle vakna upp till en rätt så molning lördag, men nej det gjorde jag inte! Istället vaknade jag upp till en solig och molnfri lördag, så härligt! Idag måste det vara fint väder för ikväll ska jag iväg och grilla med mina fina vänner vid ett bad. Så då är det ju inte så kul om det skulle regna eller nåt sånt, så vi håller tummarna att vädret håller i sig! Vad ska ni göra idag? Slappar dag eller drar ni också ut på lite roligheter? :)


Hahaha så ful bild, men klockren enligt mig!

Kommentarer
Postat av: emma -

Alltså kul och kul men det känns ju ibland att man inte "passar in" bland er.. Visst det är lättare att prata i verkligheten än via datorn. Jag tycker inte det är jobbigt att ni sitter och pratar om att ni tjejer t. ex ska ses efter skolan och göra nånting, men jag tycker heller inte att man ska prata om det inför alla. Då kan man prata när dem som ska med när man bara är med dem, om du förstår? Och jag tycker heller inte att man ska behöva fråga själv "får jag bli med". För om ni inte frågar känner man ju på något sätt nej dem vill inte ha med mig så varför ska jag fråga? Men jag kanske har fel. :) <3

2011-06-11 @ 11:18:33
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0