Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rubrik...?


Inlägget skrevs : 2011-06-17
Klockan : 18:51:27
Vilken rolig dag. Ujuj. Nooooot! Efter jag kom hem från gymet så har jag bara legat i soffan framför en film. Visst, det var väl skönt och så, men man kanske vill göra något roligare såhär på en fredag också? Men vädret är ju piss. Går inte att göra nåt. Så jag ska fortsätta min kväll med att dega i soffan framför tvn med lite godis (får fuska för mamma :$). Är faktiskt bara 2 månader kvar, sen har jag haft mitt godisstopp i ett år! Och jag har varit förjävla duktig! Måste erkänna det själv, hihi. Tjing o tjång!


Bjuder på en jättesnygg bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0