Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

SOMMARLOV


Inlägget skrevs : 2011-06-09
Klockan : 12:24:18
Nu har vi fått sommarlov! Gud så skönt!! Skolavslutningen gick jättebra och var super fin. Dansen gick bra, låten gick bra. Allt gick bra! :) Stod med tjejerna och väntade på att 9:orna skulle komma ut efter vi hade fått våra betyg. Och gud så en del grät.. Fytusan! Jag känner verkligen med dom. :( Gick runt och kramade några utav dom som jag bara kände att jag var tvungen att göra. Nästa år är det ju våran tur.. Herregud. Men det tar vi då! Betygen för denna vårtermin blev bra. 2 MVG, 8 VG och 7 G. Har höjt mig i tre ämnen, inte sänkt mig i nåt. Nu har jag några ämnen jag ska satsa på att höja mig i. En del från G, en del från VG. Men jag är i varje fall nöjd! Och som sagt, det är inte dom här som räknas i slutändan sen så man har hur stora möjligheter som helst att förändra. Tänk på det även ni andra! Hihi. Men nu ska jag bara njuta av att det är sommarlov. Kommer in lite bilder här senare från dagen. Kramis!



Såhär har jag sett ut idag i håret och ansiktet. Inget speciellt smink, men lockigt hår.
Har dock inte lockat det nåt, utan jag vaknade med det sådär! Hur härligt som helst.
Outfiten får ni bild på sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0