Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sorgligt för även en åtta


Inlägget skrevs : 2011-06-09
Klockan : 17:27:45











Lite bilder från skolavslutningen! Nästa år är vi 9c tjejer.
Alla bilder är
Linn's, hoppas det var okej!

Jag kan inte riktigt förstå än att det är sommarlov.. Kanske inte är så konstigt, har bara gått några timmar? Men ändå, haha. När jag tänker på att börja i höst igen, så kommer jag sakna 9:orna som tusan! Dom gjorde liksom skolan. Det kanske vi också kommer göra eller vad man ska säga, men inte som dom. Kommer sakna dom väldigt mycket! Jag önskar er all lycka. Ni är underbara, hela högen. Några känner jag bättre än andra, men jag har även lärt känna några nya under året som gått och det är jag väldigt tacksam över! Det är bara något speciellt med er. Ta hand om er själva!

Nu väntar jag på mamma som ska komma och fika med mig och pappa. Sen ska jag vänta på brudarna som kommer framåt sju. Blir en kväll med dom, toppen! Hoppas att ni får en fin kväll! Kanske hörs senare.


Kommentarer
Postat av: emma -

Man börjar ju fundera på om man är en av dina bästa och närmsta vänner som du faktiskt påstår att jag är, när ni planerar en massa och så får man ens inte vara med. Jag sktier i det, det drabbar inte mig tycker bara det är dåligt av "er" som inte ens frågar när man faktiskt tillhör eran lilla "tjejgrupp" eller det kanske jag inte gör längre??

2011-06-09 @ 18:41:45
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: hrälgit:D

2011-06-09 @ 21:36:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0