Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tisdag


Inlägget skrevs : 2011-06-14
Klockan : 13:47:41

Vet inte riktigt vad det blir för nåt nu, men godeftermiddag kanske? Det känns som att jag kan sova hur länge som helst.. Idag vaknade jag halv tolv. Och det är väl rätt sent? Dock så somnade jag inte förens halv ett-ett igår, så det var väl bra att jag sov ut så pass länge. Det är ju skönt också! :) Idag ska jag inte göra något speciellt, vad jag vet än i alla fall. Jag måste stryka, sen ska jag nog ge mig ut på en springtur. Idag är det inte så varmt ute, så då kan det vara skönt att ta sig en runda. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: allt bra?:D

2011-06-14 @ 16:07:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0