Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tralala


Inlägget skrevs : 2011-06-15
Klockan : 19:19:19
Kan inte komma på någon bättre rubrik.

Min dag har då spenderats tillsammans med Julia. Eftersom vädret har varit så dåligt, så har vi suttit inne hela dagen och pratat. Fikat har vi med gjort. Men det är alltid trevligt och dessutom bra med pratstunder, så de satt fint tyckte jag! Vid ungefär 18 kom mamma och hämtade mig för att köra ner tvätten till Noraglass. Efter de var gjort så åkte vi hem, och nu har jag precis ätit. Ska väl softa framför denna manick ett tag.. Ska kolla om det är något bra på tv ikväll också. Trean funkar inte hos oss, varför vet jag inte men det gör den i vilket fall inte. :/ Tycker det är lite jobbigt för det brukar gå rätt bra serier/filmer på kvällarna på trean. Menmen, man får väl leva med det som med allt annat!

Åh en sak.. Visst är det jobbigt när man vill att en person ska svara men den inte gör det? Man bara sitter och håller i sin telefon för att vänta på svar, men det kommer ju aldrig nåt! Gud vad jobbigt det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0