Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Would you be my hero If I ask you to?


Inlägget skrevs : 2011-06-17
Klockan : 23:43:15
Har varit ute med Erika lite under kvällen. Blev väl två timmar eller nåt, gött var det! Dock helt dött på stadens alla gator, men vi röjde som tusan! Haha, nej inte precis men vi hade kul. :D "Jag är inte sugen på godis i alla fall", hahaha. Dom hörde inte, sssssh! Hehe, som sagt vi hade kul!

Nej men nu ska jag sova. Måste upp vid halv åtta imorgon för jag och mamma ska åka till Västerås. Mammas pojkvän eller vad man ska kalla det för hehe, bor där. Så vi ska sova hos han tills på söndag. Shoppa lite och sånt imorgon! :) Och på söndag när jag har kommit hem så ska jag till Anton på direkten, så ni hör inte av mig förens på söndag kväll (eller måndag, men hoppas söndag). Så ha en underbar helg alla!


Rätt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0