Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

20:30


Inlägget skrevs : 2011-03-21
Klockan : 20:30:56
Var nere på min träning förut och hämtade några böcker som Charlotta hade tagit med från skolan. Tack! ♥ Får se om jag går imorgon.. Känner kanske att jag borde vara hemma en dag till för att vila lite. Känner mig lite utslagen eller vad man ska säga, hehe. Men vi får se! Nu sitter jag och tittar på tv. Zappar lite mellan olika program. Väntar på att klockan ska bli 21 då Gynekologen i Askim börjar. Det tycker jag är rätt bra! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0