Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skönt med kort skoldag


Inlägget skrevs : 2011-03-09
Klockan : 14:13:34
Hej på er! Nu har jag varit hemma i drygt en timme sen jag slutade. Har ätit lite och så. Annars gör jag inte så mycket, sitter och tittar på tv samtidigt som jag skriver på den här lilla manicken. Var skönt att få sluta nästan tre timmar tidigare idag, kan behövas såhär i mitten av veckan. Vi slutar kl 13 var sjätte onsdag, det tycker jag om rätt mycket faktiskt måste jag säga. :) Nu ska jag sätta mig och plugga in lite spanska glosor tills imorgon och några länder i Asien och Afrika som jag ska kunna till provet på fredag. Blir galen på de för får aldrig in de!! Aja, det är väl bara att nöta. Hoppas ni har haft en bra onsdag, vi hörs senare puss.

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; jomen det är bra här ! :)

2011-03-09 @ 16:57:36
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; hihi aju :)

2011-03-09 @ 17:11:24
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; jo jag har varit på stan, o köpt presenter o tårta till min mamma, eftersom hon fyller år :) o nu ska jag, fara till tandläkaren med min lilla syster :) självdå ?

2011-03-09 @ 17:17:49
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0