Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Yeah


Inlägget skrevs : 2011-03-16
Klockan : 16:46:58
Tja! Igår blev det inte så mycket skrivande, ne vet. Men jag hade inte så mycket tid och sen så hade jag ingen lust heller. Ibland kan det vara så! Men idag känner jag ett litet starkare drag till bloggen. ;)
Min skoldag har varit bra! Fick sluta nästan en hel timme tidigare! :D Vi som var med på kulturnatten som var förförra helgen skulle träffas och fika lite, sen fick vi sluta direkt efter det. Vi satt ju inte och fikade i 70 min liksom, hehe. Så jag kom hem nästan en timme tidigare än vanligt på onsdagar. Gött! Sen jag kom hem så har jag tittat lite på tv och pluggat. Har spanska prov imorgon. Känner mig säker så det bara skriker om det! Haha, helt enkelt så behöver jag nog inte plugga så mycket mer ikväll. Mer än att mamma kan förhöra mig på lite saker och så. Men det är skönt när allt sitter. Ikväll blir det träning. Fint!

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

jajjemen, själv då?

2011-03-16 @ 17:31:59
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0