Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

12:47


Inlägget skrevs : 2011-05-15
Klockan : 12:47:25

Godförmiddag! Har ni sovit gott? Det har jag, sovit som en gris. Somnade vid halv två ungefär, vaknade vid elva. Mycket skönt. Har precis ätit frukost, sitter och tittar på tv här i sängen. Inga planer för dagen. Ska stryka och plugga lite. Funderar på att ta mig till gymmet, men vi får se.. Isåntfall blir jag själv, och det är så tråkigt. Men aja vi får se! Ha en bra dag så hörs vi senare idag :)


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag tittade på Eurovision, men blev lite besviken på vinnarlåten. Men men, kul att det gick bra för Sverige :)



Vad gör du idag ? :)

2011-05-15 @ 14:27:19
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Emilia

Svar: Hej! Förlåt för megasent svar. Nej jag väntar på att grillmaten ska bli klar så jag kan äta. Allt bra med dej då? :)

2011-05-15 @ 15:44:44
URL: http://godisemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0