Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

50-års kalas


Inlägget skrevs : 2011-05-14
Klockan : 16:10:02
Nu är jag fixad och klar! Eller de har jag varit ett tag, men ändå hehe. Lite före 17 sticker jag iväg på 50-års kalas hos Svenssons. Bengan som fyller de idag. Så det blir nog trevligt där. :) Vi tittar väl på ESC-finalen ikväll, ska ni göra de? Bryr mig inte så mycket om hur det går för Sverige, håller inte ens på oss (som ni kanske har förstått tidigare i inlägg jag har skrivit). Tror att Danmark kan ha rätt så stor chans!


The look

Ha en bra kväll så hörs vi kanske när jag har kommit hem ikväll/natt, eller annars imorgon!

Kommentarer
Postat av: Dessi!

Jaa idrott är verkliegen super rolgit:D

Jag hade nog den bästa fredagen i mitt liv, min kille kom tillbaka! Och sen var jag på bio:D Hur var din och vad gjorde du? =)

Kram!

2011-05-14 @ 18:36:03
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0