Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det börjar närma sig..


Inlägget skrevs : 2011-05-26
Klockan : 17:47:46
Hej!
Först vill jag börja med att säga, förlåt för att jag inte skrev något igår! Men jag hade inte tid. Efter skolan så följde Jullepulle med mig hem. Skvaller-snack från båda håll, skratt, musik, käk, spring i regn & fotboll var ungefär de vi hann med. En mycket trevlig eftermiddag och kväll! Får vi göra om snart tycker jag. När jag kom hem från fotbollen vid 21 ungefär så hade jag varken ingen lust eller ork till att uppdatera något, så det fick bli som de blev. Hoppas att det var rätt lugnt i alla fall! Hehe.

Idag har det varit en trevlig dag. Nu mot slutet så är lektionerna inte så "jobbiga", mer roligt blir det och ingen jobbar nåt typ. På matten fick jag reda på vad jag fick på diagnosen, och jag fick 16/20. Vilket jag blev nöjd över! Man kunde bara få G på den, för det var bara en "koll" över så våran lärare skulle se att vi hade förstått kapitlet och så. Så man sänkte sig inte pga den om man t.ex hade fått VG på alla andra riktiga prov så att säga. Men.. Man känner verkligen att året i 8:an snart är slut.. Vi går bara 3 riktiga skoldagar till om man kan säga så. Imorgon, måndag och sen tisdag. Onsdag är det klassdag och sen typ öva inför skolavslutningen (som dock är imorgon också). Det är helt sjukt hur fort allt har gått! Detta år gick fortare än förra året. Men jag ser framemot både skolavslutningen och sommarlov, det ska bli sååå skönt! Känna frihet på riktigt.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: HärligT:) helt ok!

2011-05-26 @ 18:04:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. SMYCKESTÄVLING!

bra och bra haha har legat o sovit i soffan o hostat haha själv?

2011-05-26 @ 18:17:43
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej tack ! :D

2011-05-26 @ 20:40:12
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0