Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En tredje plats i ESC 2011


Inlägget skrevs : 2011-05-15
Klockan : 01:31:50
Tjoho på er mitt i natten! Trötta? Sover ni? Jag ska slagga strax, men har precis kommit hem så var bara tvungen att kolla lite på denna manick. Min kväll har varit fin. Träffat folk som jag inte har träffat på snart 1 år, mycket trevligt! :) Lille Lukas tyckte det var så kul att se mig och tänkte på engång att "nu ska jag busa med julia", så när jag tog av mig mina skor för att gå in så tog han dom och gömde dom i en bokhylla, så när jag sen skulle sätta på mig dom så var dom inte där. Hahaha, du är så gullig!! Fart i den 4-åringen kan man ju säga! När klockan slog 21 så blev det att bänka sig i soffan framför finalen i ESC. Vi trodde från början att helt andra bidrag skulle ligga i topp än vad det sen blev.. Jag höll på Ungern och Ireland. Ireland låg väl någelunda bra till ibland, men inte Ungern. Och vi, Sverige, låg ju etta ett bra tag! Skitkul! Sen så sjönk vi när Azerbadjan kom om oss och la sig i ledning och låg även kvar där, för dom blev ju slutliga vinnarna. Grattis till er! Men även grattis till att Sverige hamnade på en tredje plats! Som jag verkligen inte hade trott. ;o Jag sa att vi nog kommer hamna på 14, men sedär..! Kul de i alla fall även fast jag inte brydde mig så mycket eftersom jag inte gillar han, men vi är ju fortfarande Sverige. Hihi.
Nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort mascaran och sova. Vi hörs imorgon, godnatt!

Vad ska man tro? På dig eller på dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0