Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Good morning boys and girls


Inlägget skrevs : 2011-05-18
Klockan : 07:23:46
Godmorgon! Nyvaken och pigg. Eller? Sitter och "taggar upp mig" inför uteengelska som vi ska ha från 08:30 - 12:00. Det blir superkul. Eller? Haha, många eller idag! Palla vara ute i detta dåliga väder, och sen ha uteengelska också? Nej fyfan. :( Undra vad vi ska göra.. Vi vet ingenting än så länge. Dom blivande 7:orna kommer till skolan idag och ska hälsa på, så då får varken 7:or, 8:or eller 9:or vara där. Så då blev det så att 8:orna skulle ha uteengelska. 7:orna har utematte och 9:orna orienteringsprov. Får väl hoppas på att dagen blir någelunda rolig i alla fall. Efter lunch så är det vanliga lektioner igen, så jag slutar 15:30 som vanligt på onsdagar.
Nu ska jag ner och käka frulle! Vi hörs i eftermiddag, ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska åka ner till biblioteket och lämna en bok :) Har du något tips på någon supergod maträtt som är lite ovanlig? :) Vill ha lite nya maträtter att laga och äta :)

2011-05-18 @ 11:24:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Kimmey :)

sv: Niice! :)



- förlåt för jätteseeent svar!

2011-05-18 @ 12:08:14
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0