Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Helgen är här


Inlägget skrevs : 2011-05-27
Klockan : 14:58:13

Vad skönt med helg! Och fort går det. Som tusan. Men bara bra de! Dagen har i alla fall varit bra. Repet med dansen och sången gick hyffsat imorse. Jag kom av mig lite i dansen och det blev lite strul för mig och några andra.. Men vi kommer fixa det tills då det måste sitta! Såklart. Sen så sången gick väl inte riktigt som jag ville, men det var pga min hals. Jättejobbigt att ha så ont, kunde inte sjunga ut eller nånting. Men jag fick göra så gott jag kunde, och det lät ändå bra de jag kunde prestera idag. Kan låten och allt så, det kommer bli finfint till nästnästa torsdag. :) På matten så sa vi hejdå till våran lärare som i höst går hem och föder barn så vi kommer inte ha henne sista året. Jättetråkigt!! Började nästan gråta.. Fick en del tårar. Hehe. Jag är så "lätt-känslig" så det kan gå så ibland. Världens bästa lärare. Kommer sakna dig Anna-Karin! Tur att du kommer och hälsar på med lille skrutt*n sen. På slöjden gjorde jag klart mina shorts. Får se om jag lägger upp bild på dom. Tror det för dom blev så snygga så måste visa hur dom sitter! Haha. ;) Sista lektion var engelska, lekte där sen slutade vi.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Ska gå iväg med tvätten och hämta tvätt snart på Noraglass. Ikväll får jag se om jag tar mig in till Örebro med Jossis och tittar på bio en sväng! Det beror på, vi får se. :)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv Helt okej:)sJ+

2011-05-27 @ 15:22:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv Härligt:D

2011-05-27 @ 15:26:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0